1. Kilpailupäivä 28.3

 Heräsimme 6:45 ja menimme hotelli aamupalalle sen jälkeen menimme ratikalla koukulle aloitimme koululla 9:00 aikaan 




Koululla oli kahvitarjoilu ja pientä purtavaa

 

Koululla tutustuimme muihin oppilaisiin ja aloitimme sen jälkeen kirjallisen kokeen tekemisen jonka jälkeen oli ensiavun käytännön koe


Ensiavun jälkeen oli lounas josta lähdimme turistikiertueelle zagrebiin 




Kiertueen jälkeen tulimme hotellille josta menimme syömään illallista ranskalaisten kanssa hotellin ravintolaan 

 

 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

5. Kisapäivä

Matkustuspäivä 27.3