1. Kilpailupäivä 28.3
Heräsimme 6:45 ja menimme hotelli aamupalalle sen jälkeen menimme ratikalla koukulle aloitimme koululla 9:00 aikaan
Koululla tutustuimme muihin oppilaisiin ja aloitimme sen jälkeen kirjallisen kokeen tekemisen jonka jälkeen oli ensiavun käytännön koe
Kiertueen jälkeen tulimme hotellille josta menimme syömään illallista ranskalaisten kanssa hotellin ravintolaan







Kommentit
Lähetä kommentti