3.kisapäivä 30.3
Heräsimme 6:45 ja menimme hotelli aamupalalle josta menimme ratikalla koululle olimme siellä noin 8:30
Lähdimme kentälle joka sijaitsi teollisuusalueella jossa oli luvassa ajokokeita
Kokeiden jälkeen menimme lounaalle lähellä olevaan ravintolaan
Lounaan jälkeen oli lumiketjujen laittamisen kilpailu






Kommentit
Lähetä kommentti