3.kisapäivä 30.3

Heräsimme 6:45 ja menimme hotelli aamupalalle josta menimme ratikalla koululle olimme siellä noin 8:30 

Lähdimme kentälle joka sijaitsi teollisuusalueella jossa oli luvassa ajokokeita 













Kokeiden jälkeen menimme lounaalle lähellä olevaan ravintolaan




 







Lounaan jälkeen oli lumiketjujen laittamisen kilpailu



 








 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

5. Kisapäivä

1. Kilpailupäivä 28.3

Matkustuspäivä 27.3